سیدکریم-میرافضلی
سیدکریم میرافضلی

Cv -- علم سنجی -- گوگل اسکولار

سمت: مدیر مالی

سابقه کاری: 29 سال

مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد

رشته تحصیلی:مدیریت دولتی

مرتبه علمی:

تلفن مستقیم: 034-34280046

موبایل:

شماره داخلی: 223

محل خدمت: بلوار امام علی (ع)- ستادمرکزی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان- طبقه دوم

Email: mali@rums.ac.ir

سوابق تجربی

ردیف از سال تا سال سمت
1 1374 1385 حسابدار
2 1386 1395 مسئول حسابداری معاونت درمان، غذا و دارو
3 1395 1402/06/13 مسئول حسابداری ستاد مرکزی و معاونت ها
4 1402/06/14 تا کنون مدیر مالی

 

خلاصه سوابق تخصصي بخش مالي و حسابداري

ردیف از سال تا سال عنوان تخصص
1 1374 1402/06/13 امور بانکی و تضمینات
2 1378 1385 حقوق و دستمزد
3 1374 1385 اعتبارات
4 1395 1402/06/13 حسابداری و صورت مالی
5 1374 تا کنون حسابرسی و قوانین و مقررات
6 1385 1402/06/13 بدهی و مطالبات
7 1378 تا کنون درآمدها
       

سوابق پژوهشي

عنوان زمینه نوع مقاله نام مجله یا همایش
بهای تمام شده بخش زایمان طبیعی مرکز آموزشی و درمانی  نیک نفس حسابداری علمی - پژوهشی دستاوردهای نوین پژوهشی در حسابداری و مدیریت-همایش بین المللی مدیریت حسابداری و علوم اقتصادی و اجتماعی

شرح وظایف

1- مشاركت در تصميم گيري‌هاي مربوط به حل مشكلات و تعيين خط مشي دانشگاه از بعد مالي .

2-  نظارت بر اجراي صحيح كليه مقررات، دستورالعمل‌ها و روش‌هاي مصوب مالي و معاملاتي .

3- بررسي و تاييد نهايي پرداخت‌هاي دانشگاه با توجه به مجوزهاي مالي .

4- نظارت بر وضعيت نقدينگي و مشاركت درتصميم‌گيري براي تامين منابع مالي مورد نياز و چگونگي استفاده از منابع مالي موجود .

5- ايجاد، حذف يا تغيير در حساب‌هاي مالي به منظور اجراي هرچه مطلوب‌تر حسابداري تعهدي در ستاد و واحدهاي تابعه.

6- برنامه‌ريزي به منظور انطباق نظام‌هاي مالي و هزينه‌يابي با اقدامات جاري با توجه به لزوم محاسبه قيمت تمام شده فعاليت‌ها.

7-  شركت در جلسات كميته بودجه و همكاري لازم با مديريت بودجه به منظور تهيه بودجه ساليانه دانشگاه و تاييد موارد مرتبط .

8- برنامه‌ريزي و تصميم‌گيري مقتضي در خصوص مغايرت عملكرد با بودجه ستاد و واحدهاي تابعه .

9-  برنامه‌ريزي به جهت اجراي مصوبات هيات امناء درخصوص مسائل مالي و نظارت بر اجراي آن .

10-  تهيه و تدوين بخش نامه هاي تخصصي مالي و نظارت بر اجراي آن پس از تاييد رئيس موسسه ويا مقام مجاز از طرف ايشان و مشاركت در تهيه برنامه‌هاي سرمايه‌اي .

11- بررسي و تاييد نهايي محاسبات مربوط به قيمت تمام شده خدمات و همچنين تهيه و ارائه گزارشات مديريتي مورد نياز دانشگاه .

12-  تنظيم و تاييد نهايي صورت‌هاي مالي ستاد و واحدهاي تابعه به تفكيك و تجميعي و تلفيقي .

13-  اعمال نظارت مالي بر ثبت، نگهداري و كنترل موجودي كالا و دارايي‌هاي .

14-  برنامه ريزي جهت بستن حساب‌ها در پايان سال مالي و تهيه گزارش‌هاي مالي مورد نياز جهت ارائه به مراجع ذيربط.

15-  نظارت عالي برثبت به موقع دفاتر رسمي و نظارت بر نگهداري اوراق و اسناد مرتبط با سرمايه‌گذاري‌ها،سهام، اسنادبهادار،اسناد تضميني و نظايرآن.

16-  هماهنگي امورمالي با ساير واحدهاي دانشگاه از نظر مسائل مالي .

17-  اتخاذ ترتيبات لازم به منظور هماهنگي با بازرس، حسابرسان و ساير مراجع ذيصلاح .

18- تعيين خط مشي و رويه‌ها به منظور رفع مغايرات با اشخاص و موسسات طرف حساب .

19-  تصميم‌گيري در خصوص تامين نيروي انساني در واحدهاي تحت نظارت .

20-  هماهنگ نمودن عمليات واحدهاي تحت نظارت و تصميم‌گيري در خصوص نحوه تقسيم كار بين كاركنان تحت نظارت.

21-  تنظيم برنامه آموزش جهت كاركنان امور مالي دانشگاه، به نحوي كه كليه كاركنان در جريان امور همكاران خود قرار گرفته و در موارد لزوم جايگزيني كاركنان به سهولت امكان پذير گردد .

22-  برنامه‌ريزي به منظور شمارش موجودي انبارها در پايان سال .

23-  برنامه‌ريزي به منظور انجام امور مربوط به اصلاح حساب‌هاي سنوات قبل در مواقع مورد نياز .

24-  درخواست وجوه و كمكهاي مالي  از خزانه معين استان به منظور ايجاد گردش مالي .

25- ارائه پيشنهاد به معاونت پشتيباني در خصوص تامين نيروي انساني مورد نياز مديريت امورمالي .

26- انجام ساير وظايف محوله ازجانب رئيس موسسه ويا مقام مجاز ازطرف ايشان كه با توجه به نوع وظايف،انجام آن توسط شخص ديگر