رضا-معتمدی-مقدم
رضا معتمدی مقدم

Cv -- علم سنجی -- گوگل اسکولار

سمت: مدیر مالی

سابقه کاری: 26 سال

مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد

رشته تحصیلی:مدیریت دولتی

مرتبه علمی:

تلفن مستقیم: 34280044-034

موبایل:

شماره داخلی: 225

محل خدمت: بلوار امام علی (ع)- ستادمرکزی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان- طبقه دوم

Email: mali@rums.ac.ir

سوابق تجربی

رديف

از سال

تا سال

زمينه

سمت

1
1378
1381
مالی
حسابدار و  و دفتردار دانشکده دندانپزشکی
2
1381
1386
مالی-اداری
کارشناس بودجه
3
1386
1391
مالی-اداری
رئیس گروه و معاون بودجه
4
1391
1402
مالی-اداری
مدیر مالی دانشگاه
5
1402
1404
اداری
مدیر بیمارستان مرادی
6
1404
تاکنون
مالی-اداری
مدیر مالی دانشگاه

 

 

شرح وظایف

1- مشاركت در تصميم گيري‌هاي مربوط به حل مشكلات و تعيين خط مشي دانشگاه از بعد مالي .

2-  نظارت بر اجراي صحيح كليه مقررات، دستورالعمل‌ها و روش‌هاي مصوب مالي و معاملاتي .

3- بررسي و تاييد نهايي پرداخت‌هاي دانشگاه با توجه به مجوزهاي مالي .

4- نظارت بر وضعيت نقدينگي و مشاركت درتصميم‌گيري براي تامين منابع مالي مورد نياز و چگونگي استفاده از منابع مالي موجود .

5- ايجاد، حذف يا تغيير در حساب‌هاي مالي به منظور اجراي هرچه مطلوب‌تر حسابداري تعهدي در ستاد و واحدهاي تابعه.

6- برنامه‌ريزي به منظور انطباق نظام‌هاي مالي و هزينه‌يابي با اقدامات جاري با توجه به لزوم محاسبه قيمت تمام شده فعاليت‌ها.

7-  شركت در جلسات كميته بودجه و همكاري لازم با مديريت بودجه به منظور تهيه بودجه ساليانه دانشگاه و تاييد موارد مرتبط .

8- برنامه‌ريزي و تصميم‌گيري مقتضي در خصوص مغايرت عملكرد با بودجه ستاد و واحدهاي تابعه .

9-  برنامه‌ريزي به جهت اجراي مصوبات هيات امناء درخصوص مسائل مالي و نظارت بر اجراي آن .

10-  تهيه و تدوين بخش نامه هاي تخصصي مالي و نظارت بر اجراي آن پس از تاييد رئيس موسسه ويا مقام مجاز از طرف ايشان و مشاركت در تهيه برنامه‌هاي سرمايه‌اي .

11- بررسي و تاييد نهايي محاسبات مربوط به قيمت تمام شده خدمات و همچنين تهيه و ارائه گزارشات مديريتي مورد نياز دانشگاه .

12-  تنظيم و تاييد نهايي صورت‌هاي مالي ستاد و واحدهاي تابعه به تفكيك و تجميعي و تلفيقي .

13-  اعمال نظارت مالي بر ثبت، نگهداري و كنترل موجودي كالا و دارايي‌هاي .

14-  برنامه ريزي جهت بستن حساب‌ها در پايان سال مالي و تهيه گزارش‌هاي مالي مورد نياز جهت ارائه به مراجع ذيربط.

15-  نظارت عالي برثبت به موقع دفاتر رسمي و نظارت بر نگهداري اوراق و اسناد مرتبط با سرمايه‌گذاري‌ها،سهام، اسنادبهادار،اسناد تضميني و نظايرآن.

16-  هماهنگي امورمالي با ساير واحدهاي دانشگاه از نظر مسائل مالي .

17-  اتخاذ ترتيبات لازم به منظور هماهنگي با بازرس، حسابرسان و ساير مراجع ذيصلاح .

18- تعيين خط مشي و رويه‌ها به منظور رفع مغايرات با اشخاص و موسسات طرف حساب .

19-  تصميم‌گيري در خصوص تامين نيروي انساني در واحدهاي تحت نظارت .

20-  هماهنگ نمودن عمليات واحدهاي تحت نظارت و تصميم‌گيري در خصوص نحوه تقسيم كار بين كاركنان تحت نظارت.

21-  تنظيم برنامه آموزش جهت كاركنان امور مالي دانشگاه، به نحوي كه كليه كاركنان در جريان امور همكاران خود قرار گرفته و در موارد لزوم جايگزيني كاركنان به سهولت امكان پذير گردد .

22-  برنامه‌ريزي به منظور شمارش موجودي انبارها در پايان سال .

23-  برنامه‌ريزي به منظور انجام امور مربوط به اصلاح حساب‌هاي سنوات قبل در مواقع مورد نياز .

24-  درخواست وجوه و كمكهاي مالي  از خزانه معين استان به منظور ايجاد گردش مالي .

25- ارائه پيشنهاد به معاونت پشتيباني در خصوص تامين نيروي انساني مورد نياز مديريت امورمالي .

26- انجام ساير وظايف محوله ازجانب رئيس موسسه ويا مقام مجاز ازطرف ايشان كه با توجه به نوع وظايف،انجام آن توسط شخص ديگر